امروزه کسب وکارها با استفاده از قدرت سیستمهای نرم افزاری قادر هستند تبلیغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبلیغات بر اساس هدفمند یهایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره در دسترس است تا به اثر بخشی بیشتر کمپین های دیجیتال کمک کند.
مدیریت زمانبندی و مشخص کردن نمایش دهندگان از دیگر مواردی هستند که تفاوت دنیای بازاریابی دیجیتال نوین را نسبت به رو شهای سنتی نمایان می سازد. بنابراین بازاریابی دیجیتال با تکیه بر ماشینها سعی می کند تا همواره بهترین مخاطبان را هدف قرار دهد.اما در جهت اینکه ماشینها سیستمهای نرم افزاری بتوانند ویژگیها و هدفمندیها را به درستی پیاده سازی کنند نیازمند اجرای  الگوریتم خرید تبلیغات به صورت برنامه ریزی شده هستند.

در این ساعت برای شما عزیزان یک کتاب فوق العاده در زمینه خرید تبلیغات برای دانلود قرار داده ایم که هر کسب و کاری نیازمند خواندن آن است

دریافت
عنوان: تبلیغات برنامه ریزی شده
حجم: 572 کیلوبایت
توضیحات: تبلیغات برنامه ریزی شده